De paden op, de lanen in. De avondvierdaagse wordt elk jaar eind mei gehouden en vindt plaats op de maandagavond t/m de donderdagavond. Uiteraard lopen wij als school ieder jaar mee!  De groepen 3, 4 en 5 lopen de 5 km routes en de groepen 6, 7 en 8 de 10 km routes. Meedoen is niet verplicht maar wel heel sportief en gezellig!  Op donderdagavond sluiten we de avondvierdaagse af met een feestelijke medaille-uitreiking op ons eigen schoolplein.

Het indelen van hulpouders voor het begeleiden bij het lopen of het helpen bij een drankenpost is in handen van ouders van de Feestcommissie.

De avondvierdaagse verloopt vooral succesvol als iedereen goed de afspraken weet. Deze hebben we voor jullie op een rijtje gezet.