Sport: voetbaltoernooi

De voetbalverenigingen geven elk jaar de aftrap wat betreft de schoolsporttoernooien. Zo ook dit schooljaar. De verenigingen VVZ’49, S.O. Soest, v.v. SEC en v.v. Hees organiseren in samenwerking met de gemeente Soest elk een schooltoernooi.

Onze school doet hieraan mee met de groepen 3 t/m 8.

De groepen spelen op verschillende dagen en bij verschillende voetbalverenigingen.  U ontvangt via onze Parro app daarover bericht met de exacte datum en locatie.

• De groepen 3 & 4 spelen met gemengde teams. Zij spelen 6:6 op een kwart veld.
  • De groepen 5, 6, 7 en 8 mogen met 1 jongens- en 1 meisjesteam meedoen. Zij spelen 7:7 op een half veld.
  • Elk team moet een coach/begeleider hebben.
  • Extra inschrijvingen zijn eventueel mogelijk wanneer de toernooiorganisatie van de vereniging dit toelaat. Spelers mogen niet in twee teams tegelijk opgesteld worden. Het moeten twee vaste teams zijn. De toernooi-organisatie zal hier streng op controleren.
  • Teams bestaan uit 7 kinderen, maar als beide partijen het eens zijn, mag ook met meer kinderen in een team worden gespeeld. Groepsgrootte is niet gelimiteerd. Per team zijn ongeveer 12 vaantjes beschikbaar.
  • Een meisjesteam bestaat uit alleen meisjes. In een jongensteam mogen ook meisjes meespelen.

Alles lezen over fairplay? Klik hier.

Heeft u vragen? Stuur een mail naar: sport@vanderhucht.nl