Ben jij de professional die wil ontdekken of de 1e Van der Huchtschool biedt wat je zoekt?

Dan maken we graag kennis met je.

Zijn, weten, doen en samenleven zijn de kernbegrippen in de missie van de 3 Van der Huchtscholen.

De 1e Van der Huchtschool, gesticht op 26 juni 1907, is onderdeel van een kleinschalige, overzichtelijke stichting met 3 scholen. De organisatie kent een heldere structuur met een herkenbaar pedagogisch en onderwijskundig concept.

Alle scholen zijn algemeen bijzondere scholen op humanitaire grondslag. Vanuit dat gedachtengoed hechten we aan respect, normen en fatsoen. Kernwaarden zijn tolerantie en omzien naar elkaar.

Onze scholen staan open voor iedereen, ongeacht godsdienst, politieke overtuiging, maatschappelijke achtergrond, ras of welk onderscheidend criterium dan ook.

We stimuleren een stevige relatie met de ouders. Ze zijn onze partners in de begeleiding van ‘onze’ kinderen.

Wij beschouwen onze leerkrachten, ervaren of startend, als vakmensen. Wij bieden de begeleiding die je zoekt, de uitdaging die dit vak zo geweldig maakt en een werkomgeving waar professionals groeien en zich thuis voelen.

Als jij je daarin herkent, maken we graag kennis met je. Pak de telefoon of vul onderstaand formulier in. We nemen snel contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.