Een beetje inzicht in het reilen & zeilen op de...

Weblog anders dan anders

Nu we de Parro app hebben om informatie, berichten en foto’s met ouders te delen, is de weblog er alleen voor de leerlingen zelf.  Hoe fantastisch is het dat als je nog maar net leert schrijven, je dit met de hele wereld kan delen! Hoe fantastisch is het om in je eigen woorden te mogen opschrijven wat je van een excursie vond.

Alle leerlingen mogen altijd schrijven over wat ze zoal meemaken in de klas en op school. Uiteraard kan daar ook beeldmateriaal bij geplaatst worden.  Ook het plaatsen van berichten gebeurt door een leerkracht (redactie). Zo zorgen we er voor dat alles overeenkomstig ons privacybeleid verloopt.

Kortom, deze weblog blijft spannend genoeg om te volgen!  Weet je wat ook leuk is?  Op berichten reageren. Daar worden  leerlingen heel blij van.  Had ik al gezegd dat opa en oma,  de oppas, dat vriendje of vriendinnetje van voetbal ook de berichten op de weblog kunnen lezen? Cool toch?

Ik daag bij deze alle leerlingen uit om regelmatig iets te schrijven op de weblog. Kun je nog niet zo goed schrijven? Misschien kan dan iemand je wel helpen, op school of thuis.

Ik kijk uit naar al jullie mooie berichten.

Groetjes,

Jacqueline Siebbeles (redactie weblog)