Een beetje inzicht in het reilen & zeilen op de...

Voetbaltoernooi 2022

De voetbalverenigingen geven elk jaar de aftrap wat betreft de schoolsporttoernooien. Zo ook dit schooljaar. De verenigingen VVZ’49, SO Soest en VV Hees organiseren in samenwerking met de gemeente Soest elk een schooltoernooi.

Onze school doet jaarlijks mee met de groepen 3 t/m 8.

Aanmelden via de Parro app!

De uitnodiging om mee te doen wordt (of is) enkele weken van te voren verstuurd vanuit de Parro app. Let er op dat u uw kind op tijd aanmeldt!

Bij de groepen 3, 4 en 5 meldt u uw kind aan door in de AGENDA van Parro op AANWEZIG te klikken bij de activiteit. Dit betekent dat uw kind mee wil doen. In de groepen 6, 7 en 8 mogen de kinderen zichzelf bij de leerkracht aanmelden.

Als u een team wilt begeleiden dan ook graag dit in het Agenda item in de Parro app aangeven. Zonder begeleiders kunnen we geen teams inschrijven.

Wanneer en waar is het toernooi?

De groepen spelen op verschillende dagen en bij verschillende voetbalverenigingen. Dit jaar is dit de indeling.

GROEPVERENIGINGDATUM / TIJDOpgeven vòòr:
7 & 8S.O. Soestwoensdag 21 september 202211 september
6v.v. Heeswoensdag 28 september 202218 september
4 & 5VVZ'49woensdag 5 oktober 202218 september
3S.O. Soestwoensdag 28 september 202218 september

Overige Info

• De groepen 3 en 4 spelen met gemengde teams.
  • De groepen 5 t/m 8 spelen met jongens- en meisjesteams.
  • De groepen 3 t/m 6 spelen op een kwart veld 6 tegen 6.
  • De groepen 7 en 8 spelen op een half veld 7 tegen 7.
  • Elk team moet een coach/begeleider hebben.
  • Een meisjesteam bestaat uit alleen meisjes. In een jongensteam mogen ook meisjes meespelen.

Info voor de spelers

In welk team je speelt, wie je begeleider is en hoe laat je eerste wedstrijd is, hoor je enkele dagen voor het toernooi.

Er wordt gespeeld op gras- en kunstgrasvelden. Schoenen met noppen (voetbal/hockey) zijn aan te raden en anders stevige sportschoenen. Er wordt gespeeld in het schoolshirt en een sportbroekje/rokje.

Meestal is het eindsignaal van de ene wedstrijd tevens het beginsignaal van de volgende wedstrijd! Zorg er dus voor dat je op tijd bij het veld klaar staat voor je volgende wedstrijd.

De prijsuitreiking is zo snel mogelijk na de laatste poulewedstrijd. Voordat je naar huis gaat eerst even bij je begeleider afmelden!

Adressen voetbalverenigingen:

VVZ’49, Eemweg 2a, 3764DG Soest