Een beetje inzicht in het reilen & zeilen op de...

Het nieuwe logo

Hallo, ik heb een nieuw logo voor de school bedacht.Bij Projecten is er een Project dat heet’ Ontwerp een vaandel of logo voor je school’. Dat ging ik doen! Eerst kon ik samenwerken met een klasgenoot, maar die ging een tijdje uit Projecten. Vanaf die dag moest ik het alleen doen. Gelukkig was het logo toen bijna klaar. Maar ik had nog een keuze voor mijn neus. Ik moest kiezen waarop ik het logo zou maken en waarmee ik het zou maken. Op hout? Met karton? Het schilderen? Het tekenen? Ik wist het! Het zou karton worden! Daarop zou ik mijn schets natekenen. Maar toen ik bijna klaar was, zag ik dat het karton van een doos was! Met vouwen! Nou ja, daar is niks meer aan te doen. Ik zou het leuk vinden als het misschien echt gebruikt zou worden.Hieronder staan een paar foto’s van mijn logo.

Meer Projecten