Zelf een verhaal op de weblog schrijven?

Iets leuks meegemaakt in de klas of op het schoolplein? Zet het op ons weblog! Dan kan iedereen meegenieten: alle opa’s, oma’s, papa’s, mama’s, juffen, meesters en noem maar op.

Meedoen met de weblog gaat heel simpel. Hieronder staan de spelregels n hoe het werkt. Lukt het niet? Vraag dan hulp aan je vader, moeder of iemand op school.

Hoe het werkt...

De spelregels

Heb je foto’s? Nog leuker! Je kunt per verhaal 6 (losse) foto’s meesturen of een link naar een online fotoalbum (bijvoorbeeld Google Foto’s).

Als je meer dan 6 losse foto’s hebt en géén online fotoalbum, stuur dan je foto’s via de mail. Zodra je je artikel hebt ingezonden met het formulier hieronder, ontvang je een e-mail met instructies hoe je al je foto’s bij je verhaal kunt plaatsen.

Aan de slag? Aan de slag!

• (Stap 1) Vertel ons eerst even wie je bent

We willen natuurlijk graag weten wie er op de weblog schrijft. Dus vul hieronder eerst even je naam en je e-mail adres in. Die gegevens worden niet gepubliceerd.
    Klik op ‘Volgende’ als je klaar bent.